.
ȘtiriAlteleCompanii

Venituri în scădere cu 3% pentru Louis Vuitton Moet Hennessy din cauza performanței slabe pe piețele asiatice

LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy, cea mai mare companie de bunuri de lux din lume, a raportat o scădere organică de 2% a veniturilor în trimestrul al treilea din 2024, aceasta fiind prima scădere trimestrială a veniturilor de la pandemia de covid, influențată de provocările din Japonia și de cererea mai slabă din China.

Astfel, veniturile LVMH au scăzut organic cu 3%, la 19,08 miliarde de euro, în timp ce estimările analiștilor, compilate de Visible Alpha, prognozau venituri de 19,94 miliarde de euro şi se aşteptau la o creştere organică de 0,9%.

Scădere pentru brandurile de modă ale Louis Vuitton Moët Hennessy

Segmentul de modă Fashion & Leather Goods, cel mai mare al grupului, a înregistrat o scădere de 1% a veniturilor organice pentru primele nouă luni, în pofida vizibilității ridicate a brandurilor precum Louis Vuitton și Christian Dior în timpul Jocurilor Olimpice de la Paris. În schimb, divizia de parfumuri și cosmetice Perfumes & Cosmetics a avut o creștere organică de 5%, susținută de lansările noi de produse ale brandurilor Dior și Givenchy.

Divizia de băuturi Wines & Spirits a suferit cea mai accentuată scădere, cu venituri mai mici cu 8% în primele nouă luni ale anului 2024. Vânzările de șampanie s-au normalizat după creșterile mari din perioada post-COVID, dar cererea pentru cognac a fost afectată de o cerere scăzută în China după ce această țară a impus tarife vamale protecționiste la acest tip de băuturi, în timp ce vânzările din Statele Unite au dat semne de revenire.

Pe de altă parte, divizia de retail, cea care include și magazinele Sephora, a continuat trendul pozitiv și a înregistrat o creștere organică de 6%, câștigând cotă de piață în Europa, America de Nord și Orientul Mijlociu.

LVMH a înregistrat performanțe slabe pe piețele asiatice

În Japonia, Louis Vuitton Moët Hennessy a înregistrat o scădere notabilă cu 20%, a veniturilor din cauza unui yen mai puternic, care a afectat cheltuielile pentru produse de lux, în timp ce încetinirea creșterii economice din China a redus cererea consumatorilor pentru aceste produse. Cu toate acestea, LVMH a beneficiat de o creștere a cheltuielilor turiștilor chinezi în Europa, compensând parțial slăbiciunea vânzărilor pe piața internă.

Rezultatele mai încurajatoare au venit din Europa și SUA, unde s-a înregistrat o ușoară creștere a veniturilor. Aceste regiuni au continuat să susțină cererea pentru bunuri de lux, fiind alimentate de cheltuielile constante ale consumatorilor pentru modă de înaltă clasă, accesorii și produse de frumusețe.

Cotația Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) a închis ședința de ieri în scădere cu aproape 2% la 625,40 euro per acțiune și înregistrează o depreciere de 15,49% de la începutul anului; cel mai probabil, aceasta se va adânci astăzi, după ce rezultatele prezentate au fost dezamăgitoare, sub estimările pieței.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button