.
ȘtiriAlteleCompanii

Louis Vuitton Moet Hennessy a sponsorizat cu 150 de milioane de euro Jocurile Olimpice de la Paris

Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) – cel mai mare producător de bunuri de lux la nivel global, a marcat o importantă lovitură de imagine odată cu sponsorizarea ediției din acest an a Jocurilor Olimpice și Paralimpice de vară de la Paris, chiar dacă publicitatea este încă strâns reglementată.

În calitate de sponsor principal, grupul Louis Vuitton și-a făcut simțită prezența prin casetele în care au fost oferite medaliile, rochiile Dior oferite vedetelor Lady Gaga și Celine Dion de la ceremonia de deschidere, sponsorizarea principalilor sportivi francezi și editarea unui ghid al Parisului pentru vizitatorii capitalei gazdă a Jocurilor, precum și printr-o puternică prezență online. Toate acestea în încercarea de a resuscita vânzările intrate pe o pantă descendentă în ultimele trimestre.

Cum sportivii au o influență din ce în ce mai mare asupra vânzărilor, mai ales asupra tinerilor, ce au o prezență online sporită, companiile au început să plătească tot mai mult pentru influența sportivilor: Louis Vuitton a înrolat în rândurile ambasadorilor săi pe Leon Marchand, câștigător a cinci medalii la natație, noua stea a tenisului mondial Carlos Alcaraz, medaliat cu argint și Antoine Dupont, purtător al steagului țării gazdă la ceremonia de închidere și medaliat cu aur la rugby.

Investițiile de 150 de milioane de euro reprezintă aproximativ 1% din profitul obținut de companie anul trecut, iar rezultatele se văd deja – căutările pe Google despre Louis Vuitton au crescut în Statele Unite cu 43% pe perioada JO, aceasta fiind cea de-a doua mare piață după China, pe care LVMH înregistrează scăderi ale vânzărilor.

Cotația acțiunilor LVMH a scăzut cu aproape 14% în ultima lună, la un minim al ultimilor doi ani, influențată atât de turbulențele de pe piețele de capital din această vară, cât mai ales de revizuirile în scădere ale companiilor din sector referitor la vânzările celui de-al doilea semestru. Influența Jocurilor Olimpice asupra rezultatelor companiei o vom avea pe 15 octombrie, odată cu prezentarea rezultatelor celui de-al treilea trimestru.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button