.
ȘtiriAutoCompanii

BYD a lansat o nouă tehnologie hibridă. Mașinile au o autonomie de 2000 km

BYD, unul dintre principalii producători auto din China, a prezentat astăzi, 29 mai, o versiune avansată a tehnologiei sale hibride plug-in. Lansarea, desfășurată în Xian, capitala provinciei Shaanxi, a adus și cea de-a cincea generație a tehnologiei hibride, care promite economii de combustibil și costuri, amplificând competiția cu giganți precum Toyota și Volkswagen, care încă se bazează în mare parte pe mașinile pe benzină.

Noua tehnologie și noile hibride BYD

Noua tehnologie hibridă a BYD se remarcă printr-un consum de doar 2,9 litri de combustibil la 100 km, cu bateriile descărcate. În condițiile unui plin de benzină și a unei baterii complet încărcate, vehiculul poate parcurge până la 2.100 kilometri. Aceasta reprezintă o îmbunătățire semnificativă față de generația anterioară, care înregistra un consum de 3,8 litri la 100 km, folosind doar motorul pe benzină.

Modelul Qin L

Noile modele sedan Qin L și Seal 06, echipate cu această tehnologie, au fost de asemenea lansate, având prețuri începând de la 99.800 de yuani (aproximativ 13.775 USD). Conform BYD, clienții care vor utiliza această tehnologie pot economisi până la 9.682 de yuani anual în costuri de combustibil comparativ cu modelele pe benzină.

De la introducerea primei sale tehnologii hibride în 2008, BYD a revoluționat piața auto din China. Compania a continuat să își extindă influența prin reduceri de prețuri agresive la modelele sale hibride plug-in, ajungând să dețină o cotă mare de piață. În primul trimestru al anului 2024, BYD a redus prețurile la hibride cu procente 10%-22%, iar modelele Qin și Song au depășit în vânzări modelele pe benzină precum Lavida și Sagitar.

Situația pe piața internațională

În ciuda succesului pe piața internă, BYD continuă să rămână în urma unor giganți precum Toyota, Volkswagen, General Motors și Stellantis în ceea ce privește vânzările globale. Cu toate acestea, BYD și alți producători chinezi de vehicule electrice pun o presiune tot mai mare pe producătorii japonezi în piețele emergente precum Asia de Sud-Est, Australia și Orientul Mijlociu, unde barierele comerciale sunt mai reduse.

Toyota a răspuns la această provocare, lansând prototipuri de motoare de generație nouă, compatibile cu combustibili alternativi precum e-fuels și biocombustibili, vizând reducerea emisiilor de carbon și inovații în designul vehiculelor.

Introducerea tehnologiei hibride avansate de către BYD are potențialul de a schimba peisajul auto global, mai ales în piețele emergente unde infrastructura pentru încărcarea bateriilor este încă limitată.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button