Netflix a anunțat în cadrul evenimentului Upfront, adresat agenților de publicitate, creșterea solidă a abonamentelor care includ publicitate și introducerea unor noi tehnologii publicitare.
Netflix a anunțat că abonamentele care conțin publicitate au atins 40 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global, aproape dublu față de cele 23 de milioane raportate în ianuarie. Această creștere reflectă succesul strategiei companiei de a atrage noi abonați, 40% din noile abonamente în țările unde este disponibil acest plan fiind pentru varianta care conține publicitate. În prezent, Netflix are 270 de milioane de abonați la nivel global.
Netflix lansează propria platformă de publicitate
Pentru a-și consolida poziția pe piața publicității, compania a anunțat că va lansa o platformă proprie de tehnologie publicitară până la sfârșitul anului 2025, renunțând astfel la parteneriatul cu Microsoft pentru această tehnologie. Noua platformă va fi testată în Canada mai târziu în acest an și va fi lansată în Statele Unite până la sfârșitul celui de-al doilea trimestru al anului viitor. Netflix își propune să facă platforma disponibilă la nivel global până la sfârșitul anului 2025.
Conform declarațiilor lui Amy Reinhard, președinta diviziei de publicitate a Netflix, compania va continua să colaboreze cu parteneri precum The Trade Desk, Google Display & Video 360 și Magnite. Cei de la Netflix susțin că au un public care petrece mai mult timp pe platformă și este mai predispus să interacționeze cu reclamele comparativ cu alte servicii de streaming și TV tradiționale. Conform datelor Nielsen Holdings, peste 70% dintre membrii planului care include publicitate urmăresc conținut pentru mai mult de 10 ore pe lună.
Compania a anunțat o serie de noi seriale, filme și evenimente live programate pentru 2024 și 2025. Printre acestea se numără comedii precum „Golf” cu Will Ferrell și „Running Point” cu Kate Hudson, dar și drame precum „The Waterfront”, de Kevin Williamson, și o saga contemporană cu cowboy. De asemenea, gigantul streamingului va prezenta documentare sportive și va transmite două dintre meciurile principale de Crăciun ale NFL la nivel global, începând din 2024.
Marian Lee, Directorul de Marketing al companiei, a discutat despre „Efectul Netflix”, evidențiind influența culturală a serialelor și filmelor platformei. Netflix transmite evenimentului live Jake Paul vs. Mike Tyson din iulie, pentru a demonstra potențialul uriaș de marketing al platformei.