Acțiunile L’Oreal au crescut cu 5% în tranzacțiile de astăzi, 19 aprilie, după ce compania a raportat vânzări de 11,24 miliarde de euro pe primul trimestru din 2024, notează Reuters.
Toate diviziile L’Oréal au înregistrat creșteri, cu performanțe remarcabile din partea diviziilor de Produse de Consum și de Frumusețe Dermatologică. O creștere a vânzărilor de peste 12% atât în America de Nord, cât și în Europa a ajutat la compensarea rezultatelor din segmentul de lux.
Rezultatele L’Oreal pe divizii
Divizia de Produse Profesionale a raportat o creștere de 8,7%, cu performanțe în regiuni precum America de Nord, Regatul Unit și China continentală, beneficiind de investiții în inovații și extinderea serviciilor oferite hairstyliștilor, inclusiv prin intermediul dispozitivului K-Scan.
Divizia de Produse de Consum a raportat o creștere de 9,2%, datorită creșterii volumului și a valorii în toate regiunile, precum și avansului semnificativ al fiecărei mărci și categorii majore, cu accent pe makeup și îngrijirea părului.
Divizia L’Oréal Luxe a înregistrat o creștere de numai 2,2%, cu o performanță mai bună în Europa și America de Nord, contrabalansată parțial de scăderea din Asia de Nord, unde parfumurile au fost cea mai dinamică categorie. Dintre acestea s-au remarcat brandurile de lux precum Yves Saint Laurent, Valentino și Prada.
Divizia de Frumusețe Dermatologică a raportat o creștere de 19,6%. La Roche-Posay și CeraVe au contribuit semnificativ la această creștere.
Acțiunile grupului francez de cosmetice, care deține Lancôme, au crescut cu până la 6% în tranzacționarea de dimineață de la Londra, după ce vânzările au crescut cu 8,3%. Creșterea a fost peste așteptările analiștilor, de 6,6%.
Nicolas Hieronimus, CEO-ul L’Oréal, a declarat că anul 2024 a început foarte bine, menționând o creștere incredibil de puternică în Europa și o recuperare treptată în Asia de Nord. Într-o discuție cu analiștii, a menționat că Asia de Nord, singura regiune care nu a înregistrat o creștere cu două cifre a vânzărilor, devine „treptat mai favorabilă”
“Un trimestru solid ca o stâncă, în ciuda îngrijorărilor”, au spus analiștii de la Barclays. „L’Oréal a obținut un rezultat remarcabil”, au scris analiștii de la Bernstein într-o notă adresată investitorilor. Ei au remarcat capacitatea companiei de a-și reorienta investițiile în publicitate și promoții în diferite părți ale lumii și către diverse categorii de public, permițându-i să optimizeze creșterea globală și să o facă mai rezistentă.