.
ȘtiriAlteleCompanii

Adidas crește prognozele de profit cu 20% pentru întreg anul 2024, în urma unor rezultate financiare peste așteptări în T3

Adidas a anunțat rezultate solide pentru al treilea trimestru din 2024, continuând o perioadă de creștere a veniturilor și o performanță financiară robustă. Producătorul german de articole sportive continuă să își extindă amprenta globală și să își valorifice impulsul de brand, raportând o creștere de 10% a vânzărilor fără a lua în considerare fluctuațiile valutare, spre deosebire de rivalul american Nike, ce se confruntă cu numeroase probleme.

Venituri trimestriale de 6,44 miliarde de euro pentru producătorul german

Adidas a raportat o creștere de 7,3% a vânzărilor până la 6,44 miliarde de euro, în linie cu cifrele preliminare raportate de companie la începutul lunii octombrie. Brandul Adidas a obținut singur o creștere de 14% a vânzărilor, susținută de performanțele bune ale sneakers-urilor Samba, Spezial, Gazelle și Camus, care au atras consumatori din toate piețele majore.

Un aspect notabil al raportului este îmbunătățirea marjei brute, care a crescut cu două puncte procentuale, ajungând la 51,3%, datorită unei selecții mai favorabile de produse și reducerii produselor vândute cu discount. Profitul operațional a urcat la 598 milioane de euro, o creștere semnificativă comparativ cu cele 409 milioane de euro în T3 2023, în timp ce profitul net a ajuns la 443 milioane de euro, comparativ cu cele 259 de milioane de anul trecut.

Așteptările analiștilor, compilate de VisibleAlpha, erau pentru venituri de 6,44 miliarde de euro și un profit net de 374,4 milioane de euro.

Compania a reușit să reducă cu 7% stocurile la finele lui septembrie, la un nivel de 4,52 miliarde de euro, pe seama vânzărilor în creștere înregistrate pe toate piețele.

Adidas a modificat în creștere estimările de venituri și profit pentru finalul de an

Cu aceste rezultate solide, Adidas și-a ridicat prognoza pentru 2024, așteptându-se acum la o creștere a veniturilor anuale de aproximativ 10% și un profit operațional de aproximativ 1,2 miliarde de euro la finele celui de-al patrulea trimestru.

Cotația Adidas (ADS) a crescut cu până la 2% în deschiderea ședinței în urma prezentării acestor rezultate și păstrează o creștere de la începutul anului de 16,72%, investitorii rămânând optimiști cu privire la profiturile viitoare ale companiei.

Piața de articole sportive a devenit din ce în ce mai competitivă, cu jucători istorici precum Nike, Puma și branduri emergente direct-to-consumer Hoka sau On Branding, care concurează pentru o cota de piață tot mai restrânsă în urma cheltuielilor mai reduse ale consumatorilor.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button