.

Retur/Anulare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG 34/2014; astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Potrivit art. 16 lit. j din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: (…) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii.
Reînnoire Manuală
Toate abonamentele noastre se reînnoiesc manual. Acest lucru înseamnă că aveți control total asupra abonamentului dvs., fie că este lunar sau anual. Când se apropie termenul de expirare, vă vom trimite un memento, oferindu-vă opțiunea de a reînnoi abonamentul pentru o nouă perioadă. Decizia de a continua este întotdeauna a dvs.
Vă rugăm să rețineți că nu oferim opțiunea de retur a banilor odată ce un abonament a fost achiziționat. Ne angajăm să oferim conținut de cea mai înaltă calitate și să menținem standardele noastre ridicate, dar nu putem oferi rambursări pentru abonamentele anulate.
Anularea Abonamentului
Înțelegem că uneori poate fi necesar să anulați abonamentul:
• Anularea este Simplă: Puteți anula abonamentul în orice moment din contul dvs. de utilizator. Nu există termene limită sau penalizări pentru anulare.
• Accesul după Anulare: După anularea abonamentului, veți continua să aveți acces la conținutul Premium până la sfârșitul perioadei de abonament curente.
Asistență pentru Clienți
Dacă aveți întrebări despre abonamentul dvs., despre procesul de anulare sau dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, vă încurajăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți. Suntem aici pentru a vă ajuta și ne puteți contacta prin email la contact[at]moneymoney.ro

Back to top button