.
ȘtiriAlteleCompanii

Louis Vuitton Moët Hennessy – vânzări în scădere cu 2% în primul trimestru al anului 

Louis Vuitton Moët Hennessy (MC), cel mai mare producător de bunuri de lux la nivel global, a raportat venituri de 20,69 miliarde de euro pentru primele trei luni ale anului, în scădere cu 2% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce stimările pieței, conform FactSet, erau de 21 de miliarde de euro. În schimb, fără a lua în calcul fluctuațiile valutare, veniturile au crescut cu 3%. Compania a pus scăderea pe seama mediului economic și geopolitic incert.

Vânzările brandului Louis Vuitton au avut un start excelent de an

Divizia de modă și produse din piele a adus cele mai mari venituri – 10,49 miliarde de euro și reprezintă aproximativ 50% din totalul veniturilor. Pe parcursul trimestrului, raperul american Pharrell Williams și-a prezentat noua colecție pentru bărbați, inspirată de westernul american, iar casa Louis Vuitton a dezvăluit cuferele unice, concepute pentru a găzdui medaliile și torțele pentru Jocurile Olimpice din această vară, ce vor avea loc la Paris.

Ușoare creșteri au înregistrat vânzările de parfumuri și cosmetice, de 2,182 miliarde de euro, impulsionate de succesul continuu al parfumurilor Sauvage, J’adore și Miss Dior de la Christian Dior, precum și de parfumurile Guerlain și Givenchy. De asemenea, vânzările aduse de magazinele Sephora au fost în creștere, odată cu extinderea numărului de magazine.

În schimb, vânzările de ceasuri și bijuterii, de 2,466 miliarde de euro, au înregistrat o scădere trimestrială de 5%, cu rezultate bune pentru bijuteriile mărcilor Tiffany & Co și Bulgari, în timp ce vânzările de băuturi au înregistrat o scădere de 16%, la 1,417 miliarde de euro, cu scăderi mai importante atât la șampanie cât și la coniac.

Louis Vuitton Moët Hennessy raportează profiturile semestrial

Conglomeratul francez, ce are în portofoliu mărci precum Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Zenith, Bulgari, Moët, Hennessy, Veuve Clicquot, Dom Perignion etc. prezintă trimestrial veniturile, în timp ce profiturile sunt raportate semestrial.

Cotația LVMH a crescut puternic pe parcursul primului trimestru, de la minimul de 644 de euro per acțiune înregistrat pe 17 ianuarie, la un maxim de 886 de euro pe 14 martie. Compania distribuie un dividend brut de 7,50 euro per acțiune pe 25 aprilie, după ce a plătit și un dividend interimar de 5,50 euro per acțiune pe 6 decembrie 2023.

Cum LVMH este unul dintre partenerii premium ai Jocurilor Olimpice Paris 2024, un aflux ridicat de turiști poate să aducă un plus de vânzări important, vizibil în rezultatele trimestrelor următoare.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button